tisdag 26 januari 2010

Svåråkt!


Här är jag ute och går med mina skidor, ja nu är det så att i skåne blev det inte mycket skidträning under min uppväxt och nu när jag bor här i norrland blir det en eller några turer varje år när solen lyser och snön räcker. Men jag har inte balansen för att klara nerför och sväng samtidigt att hålla till höger i snöfattig tunnel utan då går jag.
Visst är det härligt med nygjorda spår i skogen, så mysigt på nått vis kan säja att jag jobbar upp formen för varje skidpass och då hoppas jag på mer snö för den sportiga sakens skull , annars går det trögt med frösådderna. Ska betala ordern från Seed World så de skickas iväg till mig, STA har inte anlänt idag som jag hoppades men jag var ute i lillstugan och hittade igen mina egna fröer från i höstas så om snöstormen blir alltför svår blir jag väl hemma och sorterar frölådan istället för skidåkningen. Alltid på glid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar